Добре де, на всички италиански автомобили (и на повечето други) има лепенка за количеството. Там какво пише в случая?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с компресор - включване и изключване
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеСлагайте му 500 грама и премерете температурата на въздуха който влиза в купето. Ако е 7-10 градуса значи всичко е ОК. Все пак гледай да не е изпечена на слънце колата когато го мерите. Също така гледайте по тръбите около компресора да има конденз. Ако е защитата се чувства осезаемо загубата на мощност особено на по-високите предавки и го прави през много малък интервал от време.
П.П. Моята е без ФЛ, но е с 500 гр.
Дебелата тръба до компресора трябва да е овлажнена и студена, но не обледененаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПоне им кажи кога ще влезнат тези 7 градуса. Щот климатроникът действа на съвсем различен принцип от климатика и ги бъркаш двете понятия, а от там и колегите.
Дебелата тръба до компресора трябва да е овлажнена и студена, но не обледенена----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
максимално ниска температура не се прави на максимално висока скорост, а на ниска156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениемаксимално ниска температура не се прави на максимално висока скорост, а на нискаLast edited by mmitaka83; d.m.y г., 07:32.----------------------
156 SW 1.8TS 07.2001
Fiat Tipo 1.4Mi
----------------------
Comment
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеЕхх, колеги завъртете най-лявата врътка най на ляво, т.е. на макс и мерете. Климатроник пуснат на под 18 градуса и климатик ти ми кажи каде е разликата при външна темп. над 30 градуса. Къде има използвана дума "обледенена". Конденз е най-точната дума според мен.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
loоооl....климатрониците регулират автоматично посоката и силата, с оглед на това, какво си му задал като температура и реалната температурата в купето, като намаляват силата, като стигнат близо до желаната температура.Климатиците духат еднакво силно на каквато степен го оставиш......климатрониците не се грижат, да не простинеш....156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщениеНа нашите каляски даже и посоката не е автоматична май. Само температурата. Поне на моята де156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеloоооl....климатрониците регулират автоматично посоката и силата, с оглед на това, какво си му задал като температура и реалната температурата в купето, като намаляват силата, като стигнат близо до желаната температура.Климатиците духат еднакво силно на каквато степен го оставиш......климатрониците не се грижат, да не простинеш....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеХайде де. Духат максимално студено само на позиция LOW156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеДа бе, ма не щото от грижа, да не истинеш.....Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЕ пък и ти. Горе долу е точно така156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Здравейте,
повдигам тази доста позаспала тема със следния въпрос. Имам алфа 156 1,9 дизел 2001г., казаха ми, че от 2000 до 2003г са с що-годе сходни характеристики.
Искам да направя уточнение, че съм консуматор, който не разбира от автомобили, но ми омръзна да ме разиграват в сервизите, затова и се регистрирах тук, за да се самообразовам малко. Знаете като видят жена, как я размотават, пък в семейството ми мъжете не разбират от коли и футбол - такива са!
Проблема на колата се появи със странно потропване, след което един майстор ми каза, че лагера на шайбата на компресора си отивала, но нямало страшно. 100км по-късно, започна да вие, да мирише на изгоряло спрях пътьом в сервиз, в който ми казаха, карай ще си стигнеш до София (оставах 30км) е, стигнах, но запуши под капака и една приятелка ме задърпа до сервиз за климатици. Свалиха и смениха компресора със рециклиран, но след 10 км градско с включен климатроник започна някакъв датчик да включва и изключва. Върнах я в сервиза, закачиха уред за мерене на налягане и казаха, че към компресора се подава високо налягане и защитата изключвала, проблема бил, че е запушен филтър (някъде под калника, често срещам проблем при алфите - така се изрази майстора).
Голям увод стана, но не мога да се изразя по-изчистено и смислено.
Въпроса ми е, дали и за този модел алфа са необходими 500гр фреон или е по-стар модел и 650гр са нормални? Какво мислите за смяна на този филтър? В събота ми взе 300 лв, от вчера ме гласи с този филтър за още 100кинта! Как да постъпя?
ПП Знам, че не съм единствената, но не ми се сменя още една кола след намеса на "адекватни" майстори, след които заминават към Надин
Благодаря предварително!
Comment
Comment